Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 5. juni 2008

Altså altså

Igår var bare en rigtig mærkelig dag, men nogle lidt småtriste nyheder.

Jeg var hos ørelægen for at få checket mine ører efter mine mellemørebetændelser - jeg har nemlig stadigvæk "osteklokke-syndrom", smerter og summelyde i det ene øre. Ørelægen fandt ingenting ... men testede min hørelse, og den lille test viste så, at jeg har en arvelig hørenedsættelse ... tralalulalej ... Jeg blev faktisk rigtig forbavset. Jeg gik og troede at nu skulle ørelægen bare lige sprænge min trommehinde og så ville væsken komme ud og alt ville være fint. Men næh nej, og nu er det så ikke engang sjovt mere når folk siger, at jeg enten hører dårligt eller ikke hører efter :D

Senere på dagen talte jeg med Gustavs far. Hans onkel er blevet indlagt på hospitalet fordi han var dårlig, og har fået konstateret lungekræft...

Og min søster ... jeg tror I må omkring hendes blog ...

Det var seriøst sådan en dag, hvor man ønskede at man var blevet i sengen :p

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke en rigtig træls ting at få at vide... Håber der kan gøres noget ved det alligevel ;o)

Anonym sagde ...

Hejsa i sommervarmen ! Det var da nogle triste opdates du kommer med...æv for det hele. Kan du leve med hørenedsættelsen som den er, eller er du ude i at skulle have høreapparat ? Heldigvis er der jo sket meget siden Fru Møghes tid :O)Nu til dags er hørerapparater jo topkvalitet og bliver hele tiden udviklet til det beder...ja, og mindre for den sags skyld. Du skriver og halvt om halvt om din søster og henviser til hendes blog....hvad hedder den ? God weekend.