Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 16. juni 2008

Jeg må anbefale ...

Denne anbefaling gælder en pige på 11 år - Jennie.

Hun tegner og skriver historier, og har for nylig oprettet sin egen blog.

Jeg synes I alle skal gå ind og kigge og læse ... hun er faktisk ret dygtig, og hendes tegninger og historier fortjener et kig/læs.

Jeg håber hun aldrig vil give slip på sin kreativitet :o)

I just have to recommend this blog to you. It is an 11 year old girl, who makes drawings and tell stories.
I think that you should all check it out ... she is actually quite good, and her drawings/stories deserve a look.
I hope she will never stop being so creative :o)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Du har helt ret ...et super link...som datteren også straks får hehe....

Hygge fra Betina