Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 21. juni 2009

Cute Blog Layouts

Jeg var lige inde hos Peet og lure (hun laver altså nogle seriøst flotte kort - WOW), og fandt et link til en side, hvor de laver lidt anderledes layouts til at pynte bloggen op med ... Synes ikke I skal snydes, så I får linket her:

Cute Blog Layouts

Tak fordi I kigger med - hav en fortsat dejlig søndag :o)

---

I was sneaking around at Peets (she makes the most beautiful cards - WOW), and I found this link to a site where you can find layouts for your blog that are a bit different from the usual ones. And I would feel bad if you did'nt get the link too, so here goes:

Cute Blog Layouts

Thx for stopping by, have a nice sunday :o)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej ; )
Det papir jeg har brugt som baggrund er et overlay jeg engang har kopieret...

Heidi sagde ...

kan da kun give dig ret - whooo hun er dygtig ;o)