Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 12. juni 2009

En hurtig anerkendelse

Jeg skulle lige bruge en lille ting til en person, der fortjener en anerkendelse, så jeg har lavet denne kageæske:


Nu skal limen lige tørre, og så vil jeg skynde mig ned og købe noget dejligt chokolade og fylde i den :o)

Den var egentlig forbavsende nem at lave ... så det bliver nok ikke den sidste hehe. Sad lige og tænkte at man jo fx kunne lave den til når børnene har fødselsdag i børnehaven. Så bare lave så der er to store lagkager, og fylde dem med lidt guf ... jah der er jo egentlig mange muligheder ;o)

Tak fordi I kigger med, hav en fortsat god dag :o)

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh,,,,, den er altså bare flot, den er så sød den æske der.

Heidi sagde ...

hvor er den flot - og for mig ser den ud til og ta sin tid at lave ;o)

Super ide med den til børnehaven - jo altid lidt sjovere når det ikk er som de andre ikk ;o)

Thanni sagde ...

Hvor er den blevet sød - og ja der er mange muligheder med den æske :)....hvilket minder mig om at den jo lige kan bruges i forb. med et tiltag vi har på arbejdet i denne tid ;)

Betina Olesen sagde ...

Ja, de er altså rigtig søde de kageskiver... og ideen med en hel lagekage på dene måde, ville da vække jubel til enhver type fest... den kunne måske også være god til sangskjuler...

hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Det var da en skøn æske...og en genial idé at bruge flere og sætte sammen til en hel lagkage..fyyyyldt med GUF :O)