Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 9. juni 2009

Gustavs lille bed

Jeg glemmer jo helt at fortælle om det lille bed vi lavede med ærter, gulerødder, solsikker og ærter.

Der er godt gang i det hele nu - og vi husker at vande. Gustav går op i det med liv og sjæl og vander og vander og vander med sin lille vandekande :D

Radiserne var hurtige til at komme i gang:
Så begyndte ærterne så småt at kigge frem:
Og nu er der bare godt gang i det hele:
Tak fordi I kigger med - fortsat god dag til jer :o)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det hyggeligt at du laver bede med Gustav.

Thanni sagde ...

Skønt at der kommet liv i Gustavs bed :)..og det bliver jo stort når han kan spise ærter af egen avl ;)

Anne Bente sagde ...

hvor er det hyggeligt , og børnene elsker det, vi har det også her.

Heidi sagde ...

hvor er det et fint bed og skønt at han går sådan op i det - her er det 2 jordbær planter på terassen der får med plastik vandkanden ;o)

Conny sagde ...

Jeg kan godt se, at Gustav har været flittig til at vande, så flot det gror på det nederste billede.
Kan du have en god dag

Betina Olesen sagde ...

Han har da vist grønne fingre ham Gustav, det ser skisme godt ud... hmmm...mon det er fordi han går og taler med dem at de gror så godt... LOL

Hygge fra Betina