Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 26. juni 2009

Endnu en stor stjerne på himlen ...


Meget er sket, sagt og gjort ... men uanset hvad, så har Michael Jackson gjort sit, og lidt til, inden for musikkens verden ... han har i hvert fald præget "min musik" de sidste 25 år. Hans musik var en stor del af mit ungdomsliv ... I ved: første tur i ungdomsklubben, stå foran spejlet og forsøge at moonwalke, romantiske pigedrømme om den store kærlighed til sangen Farewell my summerlove, sjov og ballade, god stil og larm i gaden.
Hans musik vil altid være en del af mit liv ;o)
---
Many things has been said and done, but no matter what, Michael Jackson has made a great contribution to music, and even then added some more ... He surely contributed to "my music" during the last 25 years. His music played a great role during my youth ... You know: first trip to the youth club, standing in front of the mirror trying to moonwalk, romantic dreams of true love when listening to "Farewell my summerlove", fun and games, good style and "noise in the street".
His music will always be a great part of my life ;o)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Kan kun give dig ret - hold da op hvor har hans musik været en del af vores liv - og kan sagtens huske foran spejlet med børsten i hånden (som microfon)

Rigtig god weekend

Thanni sagde ...

Jeg kan ikke sige at Michael Jackson har haft voldsom stor betydning i mit liv - måske er jeg lige en tand for gammel ;) - men har det nok på samme måde med Elvis som du har med Michael ;)

Maribi sagde ...

megte enig med dig i dien ord om Michael Jackson, ære være hans minde og må alle give ham fred og ikke bare tjene på hans død!!
Håber du nyder sommeren og varmen:-)

Conny sagde ...

Han har da gjort det godt,og givet os mange gode oplevelser,uanset hvad der er sagt og skrevet om ham.
Knus til dig og Gustav