Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 14. juni 2009

Det er gået helt i kage

Jeg gik vist lige lidt amok ... i kageæsker ... så der er lavet lidt flere. De er jo så dejligt nemme og hurtige at lave. Her ser I fire meget forskellige af slagsen:

Tak fordi I kigger med - hav en fortsat god søndag ;o)

5 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor er de bare rigtig søde....

Kender godt det der med at tingene pludselig griber om sig, når først man kommer igang...

Fortsat god søndag

Pia sagde ...

ja man kan godt blive bidt af de flotte kagekort

Heidi sagde ...

De er for skønne - må altså ha prøvet ;o) Er vilde med Gustav små guldkorn ha ha og det er jo rigtig meget af det ikk - og giver bare en ide om hvad børn tænker ;O))

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de dog bare lækre alle de kagekort.

Thanni sagde ...

Ja det er da vist godt nok gået helt i kage hjemme hos dig ;p ..og de er super søde :)
Jeg har forsøgt mig med en enkelt indtil videre, men det sku' ikke undre mig om der blev fabrikeret flere stykker til dén lagkage ;)