Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 23. juni 2009

Paper Bag Album (billeder)


Så fik jeg endelig taget billeder af det paper-bag-album jeg har lavet ... og nu sidder jeg med det i hånden og kigger. Sikke en masse forskelligartede sider hehe. Men det er jo sådan jeg scrapper - jeg må bare prøve det jeg synes er interessant lige for tiden :D

Men det har været et dejligt album at lave ... ikke en gave der skulle gives væk ... ikke med i en konkurrence ... bare mit :D
Tak fordi I kigger med - hav en fortsat god dag :o)

4 kommentarer:

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Hvor er det fedt! Jeg synes at det er smadder fedt at kunne følge med i Gustav's liv. Sikke nogle perler han kommer med!

Thanni sagde ...

Jeg kan godt forstå du er glad for det album - det er bare super!! :)..og det gør det kun endnu bedre at siderne er så forskellige :)

Heidi sagde ...

DET ER BARE FLOT - og sikke et arbejde - jeg er vild med det ;o)

Hvor er du altså også god du kan få soldaterne til at opføre sig ordentlig gggg

Karina Beck sagde ...

Dejligt album du har lavet.
Jeg elsker at komme forbi og læse om de skønne ting Gustav går og siger, dejlig unge du har ; )