Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 14. juni 2009

Lidt problemer med Internettet

Hej allesammen :o)

Jeg har været så usmart at opdatere min browser, og nu kan jeg pludselig ikke rigtig så meget. Så hvis I synes det er længe siden jeg har været forbi og lægge kommentarer, er det rigtig nok ... nogle af jeres blogge vil min browser simpelthen bare ikke accpetere, og andre kan jeg kun se billederne, men ikke læse teksten ... øv

Jeg er her, og lurer hver dag ... I slipper altså ikke af med mig så let :D :D :D

Fortsat god søndag til jer ;o)

Ingen kommentarer: