Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 15. juni 2009

Paper Bag Album

Jeg har puslet lidt med det her lille paper-bag-album et stykke tid. Det var egentlig ment som et bidrag til en konkurrence hos Scrappin Kids, men jeg kom aldrig rigtig i gang og så har der været så mange andre ting at se til de sidste par måneder, så jeg fik det aldrig færdig ... før nu altså :D


Konkurrencen/udfordringen gik ud på at lave et minialbum med "12 things about you" ... så inde i albummet er der 12 sider med billeder af Gustav (hvem ellers? hihihi), hvor overskriften i videst muligt omfang er tillægsord ... I skal nok få siderne at se så snart jeg har fået taget nogle billeder af dem ;o)
Tak fordi I kigger med - hav en dejlig mandag ;o)


6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Forsiden lover i hvert fald godt for resten af albummet, det ser nemlig super godt ud - så glæder mig til at se siderne når du får taget nogen billeder :)

Betina Olesen sagde ...

Ajjj hvor er det bare et sødt album... glæder mig til at se resten...

hygge fra betina

Karina Beck sagde ...

Det ser flot ud, vil se frem til at se resten ; )

Heidi sagde ...

ser ihvertefald rigtig spændende ud - glæder mig til at se ;o)

Du spurgte om min blomst var embosset og yes det er den - er lidt glad for det til kort ;o)

Rigtig god mandag

Peet sagde ...

This is so beautiful!!!

Maribi sagde ...

Hvor ser det album spændende ud.... Glæder mig til at se indholdet:-)