Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 24. juni 2009

Hvilken herlig dag

Har det ikke bare været en dejlig dag idag? Skønt vejr, glade mennesker og en masse gode oplevelser - i hvert fald her hos os :o)


Årets første majskolber blev indtaget igår. Gustav eeeeeelsker majskolber, så det var en hel fornøjelse at få forret igår :D

Gustavs nye briller var færdige allerede idag. Så vi tog ned til "brillemanden" og fik dem tilrettet ... jeg synes de er supersmarte, og man lægger faktisk ikke så meget mærke til overgangen mellem de to styrker. Gustav er glad for dem - så det er jo skønt :o)
Og sikke hurtig levering. Vi fik at vide, at det ville tage 10 dage før de var klar da vi bestilte dem i fredags :o) ... det er jo bare supergod service ;o)
Da vi havde hentet brillerne, tog vi hjem til Gustav's kusine - Emma Karen - og fik en dejlig svømmetur i hendes pirat-badeland. De to vandhunde nød virkelig at blive kølet ned i varmen :o)

Tak fordi I kigger med - hav en fortsat god dag :o)

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

iiihhh hvor lyder det til i har haft en skønnnn dag ;o)
Hvor dejligt Gustav kunne få sine bríller før tiden - super servic og så en bade tur LÆKKERT - siger en der elsker at bade og om sommeren er jeg mere i vand end land ggg

rigtig god torsdag til jer - sommer og sol igen ;O)O

Karina Beck sagde ...

Seje briller Gustav har fået.
Det lyder som en dejlig sommerdag.

Thanni sagde ...

De er ret seje de nye briller!! :)
...tænk hvis man kunne ha' fået nogen ligeså seje da min ældste søn sku' ha briller fra 2-års alderen *SUK* ;D