Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 12. december 2008

Vores Jul 2008 - 11. december

Uha vi var trætte igår og Gustav faldt på sin cykel da vi var nede og handle - så han var rigtig ked af det bagefter ... det blev en kort aften. Jeg skulle lige putte ham og faldt selvfølgelig i søvn sammen med ham. Så jeg vågnede op kl 02.00 i nat med alt mit tøj og sutsko på, og tænkte "hvad, hvem, hvor er jeg henne?" hahahaha ...

Så intet juleindlæg igår ... til gengæld kommer der et senere idag ;o)

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Ja, jeg synes at det lyder helt hyggeligt.; ) Det gjorde jeg også tit, da drengene var små ; )
Rigtig god weekend til jer.

Conny sagde ...

Nu må du da være udhvilet til weekend
Kan i have en rigtig god weekend

Anonym sagde ...

Pyha...ja sådan kan det gå..jeg har også prøvet at vågne op i en af ungernes seng (ligger dog noget tid tilbage) og man er dødforvirret og brillerne har gnavet riller i den ene side af kinden :O) Jeg tjekker din blog senere...