Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 19. december 2008

Vores Jul 2008 - 19. december

Jeg fik lavet det sidste på minialbummet idag.

Jeg er blevet syg, og har voldsom ørepine i begge ører. Synes godt nok de ører har drillet en del det sidste års tid. Så jeg når nok ikke ud og aflevere gaven inden jul ... desværre.




God weekend allesammen :o)

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Så fint et album du har lavet, stakkels dig det er ikke rart at have ørepine. Du ønskes god bedring og en god weekend

Heidi sagde ...

stakkels dig - ørepine puha siger jeg bare.. mindes stadig da jeg havde for mange år siden :o(

rigtig god bedring og god lørdag til dig

forresten glemte jo lige det flotte album du har lavet - super flot ;o)

Betina Olesen sagde ...

Åhhhh.... hvor er der bare mange der er syge... og ørepine er altså bare noget af det værste... auv auv.... Håber det værste er væk inden juleaften...

Dejligt at du er færdig med albummet, det er blevet rigtig flot.... godt gået...

Hygge fra Betina

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super sødt album du har fået lavet. Dejlige farver.
Træls med årepine. Der er ikke noget værre. Jeg døjer også med mine øre for tiden. Tror det er fordi jeg bruger ørepropper hver dag på arbejde.
Fortsat god weekend og god bedring med ørene.

Conny sagde ...

Det er da trist du skal døje med ørene,det er ikke rart.Det er flot det album de har fået lavet.