Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 5. december 2008

Vores Jul 2008 - 5. december

Idag har jeg fri ... og jeg knokler rundt som et s*** for at nå det hele :D

Jeg skal til julefrokost i firmaet her kl. 14, og har forsøgt at finde tøj hele formiddagen ... jeg er ikke så god til det der med fint tøj og diller-daller ... jo mere behageligt tøjet er at have på jo bedre ... ja jeg vil næsten sige, at for mit vedkommende gælder det, at jo ældre og mere slidt tøjet er, jo bedre befinder jeg mig næsten i det ... hahaha. Håber ikke Gustav arver min tøj-forskrækkelse :D :D :D

Jeg glæder mig til weekenden. Gustav og jeg skal bare slappe af og hygge os. Vi skal bage juleboller på søndag og hygge lidt med varm cacao og advents-lys :o)

Her ser i vores advents-dekoration ... home made as usual ... min eneste mangeårige tradition :D


6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh super flot advents dekoration du der har lavet.

Karina Beck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karina Beck sagde ...

Håber at du fik en god julefrokost trods alt ; )
Sød dekoration og god weekend til jer.

Maribi sagde ...

God julefrokost, tøjet er vel heller ikke det vigtigste, er sikker på du får en skøn aften lige meget hvad du tager på..
Lyder som om I skal have en rigtig julehygge weekend, dejligt dejligt..
Dejlig adventdeko!

Betina Olesen sagde ...

Ja, det kan være hårdt at holde fri... men hvor er det skønt når man har lavet en masse man gerne ville...

Sød advendts dekoration.. men er du ikke lidt bagefter ;-)

hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Håber at du fandt noget tøj at tage på til julefrokosten...ellers hører vi vel om det i medierne ;O) En dejlig adventsdeko...skøn skovbund :O) Din plan for weekenden lyder tillokkende...håber I for hygget til den helt store guldmedalje !