Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 6. december 2008

Vores Jul 2008 - 6. december

Så blev det endelig weekend, og vel hjemme fra gårsdagens julefrokost, tog Gustav, Henrik og jeg ud i City2, og Gustav har for første gang i sit liv prøvet at stå på skøjter. Fornøjelsen var vist mest på min side :D ... Gustav var selvfølgelig lidt usikker, men samtidig også lidt nysgerrig efter at prøve det :o) Jeg synes det var dejligt at komme ud og skøjte en lille tur igen ... det skal nok passe, hvis det er 5 år siden jeg sidst har stået på skøjter ;o)








5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ahhh hvor hyggeligt med en skøjtetur ! Der er da ikke noget mere vinterligt og julet. Håber du fik taget en masse scrappefotod :O)

Maribi sagde ...

Håber din julefrokost gik godt:0)
Skønt med en tur på skøjter, er længe siden vi har prøvet. Ser ud om om det var en succes.
Fortsat god søndag fra mig til dig

Betina Olesen sagde ...

Skønt at han har mod på det.... det er også med at få det lært tidligt.. Men i ser rigtig ud til at have hygget jer alle 3..

Hygge fra Betina

Jeannette Lauridsen sagde ...

Jeg tror heller ikke jeg har stået på skøjter de sidste 10 år, så jeg er helt i tvivl om jeg kan finde ud af det endnu. Burde tage ind til byens skøjtebane med ungerne. De har nemlig heller ikke prøvet det før.
Det ser ud til i havde en hyggelig tur.

God 2 søndag i advent til jer. ;0)

Anne Bente sagde ...

åhhhh så hyggeligt, jeg har ikke været på skøjeter i mange år,