Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 12. december 2008

Vores Jul 2008 - 12. december

Idag havde jeg lovet Gustav, at vi skulle pynte juletræ. Så jeg måtte afsted og se om jeg kunne finde et ... ville nemlig gerne have et kunstigt ... tænkte at det var lidt mere praktiskt når nu der både er en 3-årig og 2 katte i huset. Men det kunne jeg desværre ikke finde ... så det blev til et almindeligt juletræ.

Tænk engang - de sidste par år har jeg altid været ude og købe lidt juletræspynt når det var blevet sat ned, så jeg troede egentlig at vi havde ret meget. "Tonsvis" af kugler, 3 slags guirlander, diverse metalophæng, træophæng, kertelyskæder og jeg ved snart ikke hvad ... og alligevel synes jeg bare at træet ser tomt ud. Hahaha ... jeg må vist i gang med lidt julehjerter og kræmmerhuse imorgen (så har jeg jo heldigvis Jeanette's supergode idé ... tak :D )

Det vigtigste var, at vi havde det hyggeligt - og det havde vi ;o)


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha som du dog kan formulere dig :O) Jeg synes da at der er fint med pynt på...meeeen man kan jo altid lige sætte sig og lave lidt mere....så rigtig god fornøjelse til dig og Gustav :O)

Karina Beck sagde ...

Det er da et sødt lille træ. Og selvom jeg ikke kan tåle gran, så kan jeg altså bedst lide de ægte.
Det er da hyggeligt, at i to kan gå og fylde mere på igennem måneden. Det kunne jeg sagtens forestille mig at Gustav ville gøre...

Maribi sagde ...

Det er nu dejligt emd et ægte grantræ, dufter da mere af jul end de kunstige:0)
Jeg syntes det er et fint træ, I må igang med at flette lidt hjerter eller musetrapper..

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke et kønt lille juletræ i har fået købt. Jeg synes nu ikke det ser "tomt" ud.
Mine kræmmerhuse er bare lavet af 6" x 6" der er limet sammen med et stykke papir på bagsiden. Nemt ik´.
Fortsat god weekend.