Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 20. december 2008

Vores Jul 2008 - 20. december

Tak for jeres søde hilsener :o)

Her sker ikke det store idag. Jeg er stadigvæk syg og mine ører er mildest talt ved at tage livet af mig ... men tror bare jeg forsøger at undgå vagtlægen ... tanken om at skulle sidde og vente på et hospital i flere timer sammen med en masse syge mennesker ... hvem ved hvad man så får slæbt med hjem? :D

Vi fik os dog taget sammen til at gå i Brugsen og købe bananer (ja, han leger han er en abe igen og moren her havde kun købt clementiner og æbler til weekenden :D )

Gavepapir fik vi også købt (endelig), så vi kunne få pakket julegaver ind. Min lille hjælper var den der sørgede for at gavebåndende blev klippet i nøjagtig den helt præcise korrekte længde :D :D :D Jeg satser på, at han ikke sladrer om, hvad der er i pakkerne. Og så havde han meget svært ved at forstå, hvorfor hans gave ikke skulle pakkes ind???? hihihihi.

Idag skal jeg i gang med et "rigtigt" LO for første gang i flere måneder ... skal nemlig give min niece et scrapalbum i julegave ... så jeg synes lige hun skal have en startside ... billede kommer imorgen ;o)

Fortsat god weekend til jer :o)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Din stakkel, det er da utroligt at det skal blive ved med det ørepine. Rigtig god bedring. Glæder mig til at se dit layout.

Pia sagde ...

Det er da slemt med dig, håber snart du får det bedre så du kan få en hyggeligt jul

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke træls med dine øre. Håber det er bedre idag, så du kan holde ud at være til igen.
Glæder mig til at se dit LO

Maribi sagde ...

Stakkels dig, håber du bliver frisk til juleaften, surt at være syg lige nu...
Er altid super hyggeligt at pakke gaver ind med små børn, er altid en succes med flot papir og bånd:0)
Fortsat god søndag fra mig til dig.

Conny sagde ...

Jeg håber du har været ved læge,og han har givet dej noget, der kan lindre smerten i dine øre.Det var da godt, i fik hendet bananer til aben.
Jeg vil ønske dig og Gustav en rigtig glædelig.håber du snart må blive rask

Betina Olesen sagde ...

Der er så stille omkring dig... jeg håber at i er ved at være over det værste, så i trods alt kan nyde julen....

Hygge fra Betina