Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 8. december 2008

Vores Jul 2008 - 8. december

Idag sker der ikke meget ... mest af alt en mandag som de plejer at være. Tidligt op, hurtigt færdig og afsted, småkedelig arbejdsdag osv. osv. ... I kender det sikkert.

Nu har jeg besluttet mig for at sætte lidt liv i sagerne ... i hvert fald på arbejdet. Vi er allesammen blevet udnævnt til en kollegas drillenisse, så mon ikke ham jeg skal drille får besøg af nissen imorgen? hæhæ

Jeg har ikke lavet så meget fis endnu ... givet et lille julemand-stearinlys, flyttet noget fra hans skrivebord og hængt en plakat op på strategisk vigtige steder, hvor han selvfølgelig tilbyder sin altid venlige juleassistance med alle de gøremål der nu kunne være op til Jul ... vederlagsfrit naturligvis - hihihihi.

Til imorgen har jeg lavet en lille skål med lækkerier: lidt brunkager, lidt pebernødder og lidt eis-konfekt ... så det skal han jo nok blive rigtig glad for ... lige indtil han opdager, at det hele er limet fast til skålen :D


7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Smil... Vi har også haft nisser på arbejdet i flere år.
Drillenisserne har puttet jakker i fryseren, ris i hætte og støvler. Plastokballoner i ærmerne. Men det sjoveste var nok da en havde pyntet institutionen (BH)op med billed og flag og skrevet tillykke med de 50 år, (min kollega var 42!), inden min kollega kom på arbejdet ; ) Der kom mange reaktioner fra forældrene.

Karina Beck sagde ...

Glemte lige at sige at den med at lime sammen var god ; )

Anne Bente sagde ...

haaaaaa. sikke dog noget, det lyder godt nok sjovt, og det med art lime sammen, du godeste hehe

Rikke sagde ...

lol genial ide at lime det fast hahaha fed humor

Anonym sagde ...

HA HA HA total i orden drillerier !!! Især den med det pålimet slik...HO HO HO!!! Den skal jeg da lige ha lavet efter...ikke at jeg er drillenisse for nogen...bare for sjovs :O)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det er bare rigtig sjovt med sådan nogle drillenisser. Vi har også haft det på mit arbejde før, men har det ikke mere, desværre.
Kirken på mit kort fra igår er stemplet. Det er Magnolia.

Conny sagde ...

Det kunne da være spændende, at se din kollega når han skal til, at nyde småkagerne til sin kaffe.