Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 24. december 2008

Vores jul 2008 - 24. december

Så kom dagen endelig. Gustav er helt elendigt til mode af al den venten. "NU skal vi gøre os klar!" og "NU er det Juleaften" går han hele tiden rundt og siger :o)

Vi har været en tur nede og fodre ænder idag, og bagefter på legepladsen ... håber han har fået brændt lidt energi af så han kan sove lidt. Jeg fik ingen søvn i nat, så jeg er ved at være godt mør nu ...

Mangler bare lige at sætte stegene i ovnen ... så er alt klar.

Vil lige vise jer mine allerførste "gavekort" jeg har lavet. Det er Gustavs og Emmas (hans kusine) julegaver fra bedstefar/morfar. De får hver et årskort til Zoologisk Have :o)
(Sorry, håber ikke du har tid til at kigge med idag Camilla :D )




Håber I allesammen får en rigtig dejlig dag/aften :o)

6 kommentarer:

Conny sagde ...

Håber for dig, at Gustav kan sove noget af ventiden væk og du kunne få hvilet dig lidt, er det stadigvæk ørene du døjer med.God ide med det gavekort fra bedstefar/morfar
til Zoologisk Have.
Jeg vil ønske dig og familien en glædelig jul

Anonym sagde ...

Nu håber jeg at både du og Gustav er friske i dag, så I kan nyde julen. Hvor er det en sød ide med de gavekort..rigtig flot lavet og smart fundet på. Rigtig glædelig jul..og jeg er glad for at jeg "fandt" frem til din blog..eller var det omvendt.. :O) Juleknus & Knas fra mig

Pia sagde ...

Hvor er det et fint gavekort og god ide. Glædelig jul

Karina Beck sagde ...

Hvor er de flotte dine gavekort. De ser supergodt ud.
Ja, det er den hård ventid for børn og barnlige sjæle ; ) Mine drenge på 11 og 13 har sagt, at de vil sove dagen væk, så det hurtigere bliver aften. Men det er nu ikke blevet til noget endnu ; )
Gigtig god jul til jer.
Knus

Anne Bente sagde ...

Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

Maribi sagde ...

Glædelig bagjul til dig og Gustav, håber I har haft nogle dejlige dage.
Uuuh, det er svært at holde spændingen ud i den alder, håber du fik kørt ham lidt træt og fik en lur:0)
Super ide med de gavekort, ser vildt godt ud...