Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 15. december 2008

Vores Jul 2008 - 15. december

Igår stod jeg og kiggede ud ad køkkenvinduet ... og hvad så jeg?


Jeg tror sørme' vi har fået os en lille julerose :D



Jaja ... nu skal jeg jo ikke tage hele æren selv ... det var faktisk min søster, der mente at det bestemt måtte være en julerose siden den sætter blomster af så tæt på jul ;o)

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj det er altså utroligt, vejret er helt af lave, roser i december,
ha en rigtig god dag.

Heidi sagde ...

waw det er da helt utroligt ;o)

Conny sagde ...

Jeg kan huske, jeg en gang har taget et par enkle roser ind til jul et år.