Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 14. december 2008

Vores Jul 2008 - 14. december

Hehe ... scrap blev det ikke til igår. Da jeg endelig var færdig med at piske rundt og nå alle de ting jeg lige skulle nå, så var jeg for træt :o/ Så jeg kravlede under dynen og tænkte, at jeg nok skulle nå det søndag (Gustav var hos sin far) ... men


ingen scrap idag heller ... til gengæld fik jeg lavet nogle af de dejligt hurtige småting; tændstiksæsker, et par "Heidi-julestjerner" og lidt vinduespynt ... herligt :o)

Her ser I billeder af det forskellige ting (måske ikke så god kvalitet, men aftenbilleder ... I ved ;o) ... )






PS: Idag for 98 år siden vedtog Danmark (ved folkeafstemning) at sælge de dansk-vestindiske øer ... er det ikke bare trist at tænke på at man lige kunne være suset over i varmen og besøge familien her i julen? (jaja, hvis altså man nu havde familie derovre :D)

PPS: Idag for 96 år siden blev forfatteren Tove Ditlevsen født ... stort :o)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Ihh altså de er godt nok flotte dine stjerner. Gad vide om jeg kan finde ud af at lave dem ...

Betina Olesen sagde ...

Skønne tændstik æsker... dejlig julede....
Stjernerne er bare for skønne, og hvor er de nemme at lave ;-)

hygge fra Betina, som takker for lidt facts om andet end jul...LOL..

Heidi sagde ...

hvor er de super flotte dine stjerner og de tændstik æsker ser da rigtig fine ud, det må prøves ;o)

Og waw med de par facts - ja det tænker man jo ikke lige oer men da hyggeligt at få at vide ;o)

Rigtig god mandag til dig/jer

Anne Bente sagde ...

åhhhh de stjerner er såååå flotte, øvøv man er så fummelfingret :)

Conny sagde ...

Det er meget flotte stjerner du har lavet,Jeg synes det er ærligt, at vi solgte de øer.

Maribi sagde ...

ÅÅÅh, hvor er de stjerner flotte, må se om det også kan lykkes for mig at lave en enkelt ...
Fint at pynte tndstikæskerne så flot, der rigitg godt ud.
Fortsat god aften fra mig til dig.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Ikke fået scrappet??? Er det ikke også og scrappe når man laver de små kort???
De er super søde dine julestjerner. Dem har jeg også prøvet at lave. De er faktisk nemmere end de ser ud.
Fortsat god aften.