Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 1. december 2008

Vores jul 2008

Så blev det første december, og jeg har besluttet at forsøge at nå at jule-blogge hver dag denne måned. Måske bliver det hele ikke jul ... men noget skal der nok komme ;o)


Kalenderlys

Gustav og jeg har lavet denne dekoration sammen her til aften. I efteråret/vinteren har vi næsten altid levende lys tændt når vi spiser aftensmad, så selvfølgelig skulle vi da også have kalenderlys. Gustav har fået lov at bestemme, at alle nisserne skulle med på ... han er nemlig helt vild med julemanden :D

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh, hvor er den flot den dekoration der,

Maribi sagde ...

Super sød dekoration:-) Er bare så hyggeligt sålænge børn tror på nisser og julemanden...

Betina Olesen sagde ...

Sød dekoration Gustav har fået kreeret... den skal der nok blive hygget og talt om resten af mdr.

Hygge fra Betina

Jeannette Lauridsen sagde ...

Jeres dekoration er da blevet super flot.
Jeg synes det er dejligt at ungerne stadig tror på nissen og julemanden.
Glæder mig til at se dine ting i denne måned.
God 2 december.

Conny sagde ...

Tak fordi du kikkede ind på min blog .Det er flotk kalender dekoration dig og Gustav har lavet

Anonym sagde ...

Dejlig juledekoration I fik lavet Jer :O) Hmmm, jeg har stadig problemer når jeg kommer ind på din blog...al txt er væk...jeg ser kun billedet af dekoen :O( Er det mon blognissen der er på spil!?