Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 9. december 2008

Vores Jul 2008 - 9. december

Hehe ... ved I godt, at dagens navn er Rudolph ... eller de røde næsers dag? Hvad det så indebærer er jeg ikke helt klar over ... synes bare det var lidt sjovt, og nu ved I andre også at idag er Rudolphs/de røde næsers dag :D

Gustav mente så bestemt det var en helt anden dag idag... Da vi skulle til at spise aftensmad, tændte jeg som sædvanlig vores hyggelys, og følgende lille samtale opstod:

Gustav: "Mor, idag er det redning!"
Mor: "Hvad mener du?"
Gustav: "Jo, så vil jeg gerne ha' at vi tænder redningskransen, for idag er det redning!"

Hahahaha ... jeg må indrømme, at jeg grinede en smule ... og skyndte mig at tænde adventskransen ;o)

5 kommentarer:

Maribi sagde ...

Åh, børn kan bare komme med de mest skønne bemærkninger:0)
Hvordan gik det med dit nisse dril igår??

Tilte sagde ...

Åh ja ... glemte jo helt at fortælle om det ... det gik helt godt. Hørte i hvert fald et "hvad f*****" og så stilhed og så latterudbrud på kontoret ... jeg sidder desværre ikke derinde selv og kunne ikke se hans ansigtsudtryk ... men glæder mig til den dag vi skal afsløre hinanden :o)

Anne Bente sagde ...

hehe hvad de ikke kan komme med de kære børn.fortsat god december.

Karina Beck sagde ...

Hi hi det var da dagens søde indslag. Der kommer da mange gode fra den knægt ; )

Pia sagde ...

Ja der kan virkelig komme guldkorn fra de små poder men der er også mange ord der skal hittes rede i