Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 16. december 2008

Vores Jul 2008 - 16. december

Hvert år plejer jeg at sende julekort til familien ... og lægger gerne et billede af Gustav i nissehue ved.
Så det skal jo også gøres i år. Gustav er meget interesseret i Julemanden og hans lange hvide skæg ... så jeg har selvfølgelig købt nisseskæg til ham :D
"På med huen, så skægget, og stå så lige stille - bare et øjeblik - så jeg kan tage et billede af dig"

Billederne taler vist for sig selv - hohohohoooo







6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Grineren det med at stå stille ; )
Men det næstsidste er da godt ; )

Anonym sagde ...

Ha ha hvor herligt !!! Og nogle rigtig skønne billeder af Gustav...lige klar til at blive scrappet :O)

Conny sagde ...

Hvis Gustav nu hade stået stille første gang,hade vi ikke fået alle de skønne billeder af ham.

Jeannette Lauridsen sagde ...

En lille julemand med krudt i. Så hvorfor skal man så stå stille???
Rigtig søde billeder du har fået af ham.
Fortsat god aften.

camilla sagde ...

hihihi jeg fik vild griner på...glæder mig til at få et ;)

Maribi sagde ...

Hi hi,skønne billeder, sød lille julemand du har der:-)