Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 17. december 2008

Vores Jul 2008 - 17. december

Idag har været en stille dag. Jeg har haft en fridag (der var varmeaflæsning, og jeg ville ikke udlevere nøglen - sidst jeg gjorde det til ejendomskontoret forsvandt den!!!)

Så jeg har scrappet lidt ... endelig kom jeg i gang med et minialbum med lidt billeder af Gustav i løbet af året. Det skal selvfølgelig gives i julegave ... øv øv ... for det er kun mit andet minialbum, og jeg synes egentlig det er lidt svært at give væk :D

Jeg har ikke fået taget billeder af det hele endnu ... men her ser I lidt af albummet:




4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke et flot album, som modtageren helt sikkert må blive glad for. Du må så i gang med at lave et til dig selv , )

Conny sagde ...

Det vil da gøre lykke som julegave, bagefter må du igang med et til dej selv.

Heidi sagde ...

super flot album og ja kender det med at man bliver helt vemodig år man skal a med det - men hvis modtager sætter pris på det er det det hele værd ;o)

Maribi sagde ...

Super skønt minialbum,kan være svært at give fra sig....
Dejligt med en fridag til lidt scrap og hygge.
Fortsat god aften fra mig til dig.