Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 13. december 2008

Vores Jul 2008 - 13. december

Idag er det Lucia-dag. I Gustavs børnehave holdt de optoget i torsdags og han var meget betaget af det. Jeg var selv med i Luciaoptog i folkeskolen, men kan faktisk ikke rigtig huske, hvorfor det holdes. Selvfølgelig noget med at lyset vender tilbage. I kan læse mere her hvis I har lyst :o)

Gustav og jeg fik lavet 2 små kræmmerhuse til vores juletræ i morges. Vi puttede lidt pebernødder i dem, og så kredsede Gustav ellers rundt om træet og gnuflede pebernødder hele formiddagen ... hahaha

Idag har vist ellers været STORE-GAVE-DAG for mig:

Først kom posten med pakke fra Scraphouse:


Så kom Gustav's far med en meget sød blomsterdekoration (han ved jo jeg er te-drikker ;o) :


Bagefter var jeg i Panduro og købe de her lækre bånd og lidt ink:


så i Dreampapers,

og til sidst var jeg på posthuset for at hente et brev der var kommet til mig. Det var intet mindre end et digitalt mini-foto-album. En julegave fra det firma jeg arbejdede i indtil 1. november i år.

Tror aldrig jeg har fået så mange dejlige og lækre ting på én dag :p

- og mon så ikke jeg skulle lave mig en god kop te og så forsøge at komme i gang med lidt scrap ... det er vist efterhånden ved at være tiltrængt :D. Fortsat god weekend til jer allesammen :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw en masse lækre sager og så på en dag....
God søndag til dig og Gustav.

Heidi sagde ...

waww så lækker ting du har fået og købt mums siger jeg bare og glæder mig til at se hvad du får ud af det ;o)

Rigtig god 3advent i søndag til Jer

Conny sagde ...

Det har da vist været alletiders dag du og Gustavs har haftDet var da mange gaver du har fået her lige før jul.Jeg kan godt forstå du ikke kan lade være at scrappe, med de skønne ting du har fået

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en masse dejlige ting du har fået/købt. Der er jo til mange LO'er. Det bliver spændende at følge din blog det næste stykke tid.
Ha en god dag.